Stichting Makas Music & Events

De stichting heeft ten doel:

1. Het bevorderen van muziekbeoefening en muziekbeleving.
  2. Het ontwikkelen van en bieden van podium aan talent.
  3. Het stimuleren en bieden van inspiratie, ontmoeting en verbinding door middel van muziek.
  4. Het stimuleren en faciliteren van participatie door middel van muziek.
  5. Het initiëren en organiseren en/of ondersteunen van concerten en festivals waar diversiteit in muziek, publiek en muzikanten wordt bevorderd.
  6. Duurzame samenwerking aangaan met de divers podia, festivals en andere initiatieven waar muziek een rol speelt.
  7. Het ontwikkelen, bijdragen en vergroten van juiste infrastructuur tussen overheid, onderwijs en bedrijfsleven om te streven naar een creatieve samenleving tussen alle lagen van de bevolking.
  8. Participatie in de muzieksector vergroten door muzikale initiatieven en creativiteit te bevorderen en faciliteren tussen musici en podia onderling.
  9. Versterken van het cultureel netwerk en faciliteren van doorgroeimogelijkheden voor talenten.
  10. Duurzame initiatieven ondersteunen en faciliteren om een bijdrage te leveren aan creativiteit.

Stichting Makas bestuur

Mevr. W.M. Kolmans – Secretaris
Dhr L. Boelhouwers – Penningmeester
Dhr. C.G.C. Knuvers – Voorzitter

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Samenwerking

Stichting Makas music & events is altijd bereid om met andere organisaties projectmatige samenwerkingen aan te gaan om meer diversiteit aan te bieden in de reguliere programmering op Nederlandse Podia.

Heb je een idee? Dan schroom niet en mail ons!.

Heb je een vraag?